Ingenting er viktigere for oss enn fornøyde kunder

Hver dag jobber vi hardt for å sikre at alle ledd i byggeprosessen fungerer optimalt, at alt fra søknader og forarbeid blir gjort riktig, til at selve byggingen og overtakelsen går smertefritt, og at du som kunde får nøyaktig hva du har bedt om - uten feil. Derfor er det veldig kjekt å vite at ikke bare er vi fornøyde med kundene våre, våre kunder også svært fornøyde med oss.

I februar 2017 mottok vi i Hellvik Hus utmerkelsen «Årets mest tilfredse kunder» under Prognosesenterets bransjemåling for 2016.

Utmerkelsen «Årets mest tilfredse kunder» gis til den husbyggerkjeden som gjør det best på KTI. KTI står for kundetilfredshetsindeks, og måles fra 0 til 100 hvor sistnevnte er best.

Målingen utføres i forbindelse med overlevering av bolig til kunde, og de aller fleste av landets store og små boligbyggere deltar. I undersøkelsen spørres kundene om hvor fornøyde de er totalt sett, i hvor stor grad firmaet har oppfylt forventningene, og hvor nært boligbyggeren er idealet. Bransjenormen er en KTI på 70.

I 2016 hadde Hellvik Hus en KTI på 80. Det er best i landet, og det er vi selvfølgelig kjempestolte av.

-  Utmerkelsen et resultat av mange års hardt og målrettet arbeid. Det er totalen som gjør at vi vinner. Hele kundereisen gjennom byggeprosessen spiller inn, og at vi har så tilfredse kunder er helt i tråd med vår visjon «Bygg med glede», sier Mikal Stapnes, kjedesjef i Hellvik Hus Kjededrift AS.